25 Ocak 2018 Perşembe

Bir Mektup






Sevgilim,

Bu mektubu sana başka bir karlı geceden yazıyorum. Artık kar hiç dinmiyor, sadece soğuk var. Korkma bir tanem, alıştım sayılır. Senin hayalin sıcak tutuyor beni. Gözlerinden yayılan ateşi özledim. Nerelerdesin?

Artık cevap gelmeyecek senden, biliyorum. Ama senden vazgeçemiyorum. Sonum geliyor sevgilim. Saçlarımdaki çiçekler soldu, ellerim artık eskisi gibi güçlü değil. Baharı özledim, yanımda olduğun zamanları, rüzgarın saçlarımı dağıttığı, muhtaç olduğum güç için her şeyi yapmayı göze aldığım parlak zamanları. Artık tek sorunumuz birkaç hilebaz değil sevgilim. Kara bulutlar üzerimizde. İçimdeki karanlık bastırıyor her şeyi. Ama biliyorum, bu insanların bana ihtiyacı var, ağzımdan çıkacak sihirli sözleri bekliyorlar, her şeyi yapmaya hazır bir halde, bana güveniyorlar.

Güçsüzüm. Ne sihrim, ne de varlığım işe yaramıyor. Artık sunulan şarabı içmiyorum sevgilim, hiçbir varlığa yaklaşmıyorum. Bana bahşedilen elmalar onları yemeden önce uzun süre  bekliyorlar artık. Hani bir kolyem vardı, hatırlarsın belki, anlatmıştım sana. Onu kazanmak için neler yapmak zorunda kaldığımı. Bana kızacaksın diye ne çok korkmuştum. Takmıyorum artık o kolyeyi, bana ihtiyacı olan başka birine verdim. Dualarını hala hissediyorum, bana güç veriyorlar, ama yeterli gelmiyor hiçbir şey.

Zihnim bulanıyor, üzerimdeki elbise artık bana uymuyor. Eskisi gibi değilim, savaş çığlıkları duymaktan bıktım. İsmimi haykıran insanları görmezden geliyorum bazen, bazen ise her şeyimle çabalıyorum. Ama hayır, eskisi gibi değilim.

Neredeysen, beni de al yanına. Kanatlarımı son kez senin için açmak istiyorum. Artık bana ait olmayacak olsalar bile bacaklarım, sana gelmek istiyorum.

Her bir zerremle bunu isterken, bir yandan da biliyorum, bu asla olmayacak. Bırakamam hiçbir şeyi, ben buraya aidim sevgilim. Keşke sen de yanımda olsan. Aklıma geldi de, acaba sen de beni düşünüyor musun? Ben umutsuzca seni beklerken, düşüncelerinde yer ediyor muyum?

Birazdan bu mektubu yollayacağım, tüm diyarları gezip seni bulsun diye. Keşke izin versen de bilsem, neredesin? Bu kaçıncı değiştirmem bilemiyorum, kırmızı izler silinmiyor yazılarımdan, sürekli yenisi dökülüyor, aktıkça akıyor gözyaşım. Görmezden gel onları, biliyorsun, hepsi senin için.

Senden asla vazgeçmeyeceğim. Ama alevler yaklaşıyor sevgilim. Zehri tenimde hissediyorum, canımı yakıyor. Başıma gelecekleri biliyorum. Her şey bittiğinde, yine seninle olmak istiyorum. Bırak bileyim orada olduğunu. Artık beni sevmiyorsan bile, bırak bunu da bileyim.

Hoşçakal sevgilim.



Almıla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder